Deklaracja dostępności serwisu Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach.
Data publikacji strony internetowej: 2022-03-30
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2024-02-27
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Informacja o treściach niedostępnych:
część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Wyłączenia:
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- materiały i dokumenty które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia 2020-03-30. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 2022-03-30.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Grzegorz Snarski, adres poczty elektronicznej grzegorzsnarski@gmail.com. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 86 566 22 68. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
 Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
 W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
 Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Skargi i odwołania
Nazwa organu odwoławczego: Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach
Adres organu odwoławczego: Adres: Ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki
Adres e-mail organu odwoławczego: sekretariat@wsprsuw.pl
Telefon organu odwoławczego: 86 566 22 68
Dostępność architektoniczna
.